مصرف روزانه ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در شرق استان کرمان

سرپرست فرمانداری بم تصریح کرد: به طور متوسط در این هفته در چهار شهرستان شرقی استان کرمان روزانه بیش از ۸۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده است و در تامین سهمیه با کمبود بنزین مواجه نیستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد برزنگ، درباره تشکیل صف‌ های بنزین که طی یکی دو روز اخیر ایجاد شده است، گفت: از نظر تامین سهمیه با کمبود بنزین مواجه نیستیم و طی روزهای اخیر به دلیل سرما و یخبندان در جاده های استان و سایر نقاط کشور، موضوع حمل و توزیع سوخت با مشکلاتی مواجه شد که مقطعی است.

وی افزود: آمار مربوط به بارگیری تانکرها موجود است؛ اما به دلیل شرایط موجود تانکرها اجازه تردد در جاده‌ها نداشتند.


فرماندار بم، اظهارداشت: مردم نگران تامین سوخت نباشند و بدون دلیل یا برای ذخیره بنزین به جایگاه سوخت مراجعه نکنند، زیرا باعث تشکیل صف های طولانی و افزایش مصرف فراتر از روزهای معمول می شود.


برزنگ تصریح کرد: به طور متوسط در این هفته در چهار شهرستان شرقی استان کرمان روزانه بیش از ۸۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده است و خلاء ایجاد شده در چند روز اخیر دلیل شلوغی صف‌ ها شده است، که باعث شده مخازن جایگاه های سوخت زودتر از موعد مقرر مصرف شود.


به گفته وی دلیل اصلی وضعیت روزهای اخیر همین موضوع سرما و یخبندان جاده‌ ها بوده است که سایر نقاط استان و کشور را نیز درگیر کرده است.


فرماندار بم، بیان‌ کرد: با وجود پیگیری‌ های مستمر متاسفانه هنوز در سطح شهر صف‌های بنزین دیده می‌ شود، که بیشتر به دلیل آن است که شهروندان گمان می‌ کنندT کمبود بنزین رخ داده یا رخ خواهد داد، لذا تلاش دارند در همین مقطع زمانی باک بنزین خود را پُر کنند.


برزنگ خاطرنشان کرد: به شهروندان اعلام می‌ کنیم هیچ مشکل و کمبودی در تامین سوخت وجود ندارد و نگران تامین بنزین خودرو نباشند.

وی خاطرنشان کرد: براساس مستندات مربوط به حرکت تانکرهای سوخت که از روزهای قبل شروع شده، طی چند روز آینده این مساله برطرف خواهد شد.

فرمانداری بم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha