افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۵ طرح در شرق استان کرمان

با سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به شهرستان‌ های شرقی استان کرمان، ۹۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۱۳ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در سفر خود به شرق استان بعد از زیارت قبور شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در بم، طرح توسعه سردخانه ۷۰۰ تنی و یک هزار تنی بسته‌ بندی خرما را افتتاح کرد.

وی در حاشیه این آیین با بیان اینکه دولت به دنبال حاشیه نیست، اظهار داشت: گفتمان دولت خدمت بی‌منت به مردم، کار و تلاش شبانه‌ روزی و عزت در سیاست خارجی است، لذا کسانی که در عرصه و فضای جنگ اقتصادی کار می‌ کنند، برای ما مقدس هستند، زیرا این حوزه پایگاه عملیاتی منویات مقام معظم رهبری در بحث رشد تولید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هفته دولت را فرصتی برای مرور آنچه تحویل گرفتیم و اکنون در کجا قرار داریم دانست و افزود: کارنامه دولت را باید در سه محور نگاه‌ها، رویه ‌ها و عملکردها بررسی کرد.

جلالی ادامه داد: نوع نگاه دولت به تمام ظرفیت‌ ها در سیاست خارجی این است که همه دنیا را غرب نمی‌ بیند و با توجه به میزانی که سالانه در بودجه‌ ها می‌ بینیم‌ و به گفته خیلی از اقتصاددانان ضرورت داشت، ارز ترجیحی حذف شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۵ طرح در شرق استان کرمان


وی عنوان کرد: دولت همواره با برنامه‌ ریزی و هدف‌ گذاری پیش رفته و ۱۰ سال عقب ماندگی اقتصادی را طبق گفته رهبری باید جبران کرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، بیان کرد: هشت سال در بحث طرح ملی مسکن اتفاقی نیفتاد و امروز در بحث طرح ملی مسکن در بم اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و دولت تلاش و همت خود را گذاشته تا این عقب ماندگی جبران شود.

جلالی همچنین با اشاره به اهمیت فعالان عرصه اشتغال؛ خاطرنشان کرد: ولایتمداری به زبان نیست، بلکه در عمل کار کردن است و مصداق عملیاتی کردن شعار سال افتتاح این پروژه‌های امروز در بم بود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha