تحریم سپاه از سوی غرب موجب محبوبیت بیشتر آن در بین مردم شد

فرماندار ریگان گفت: تحریم هر نهاد و فردی از سوی غرب سبب محبوبیت آن ها در بین مردم می شود و تحریم سپاه پاسداران نیز موجب محبوبیت بیشتر این نهاد در بین مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار امروز به همراه اعضای شورای اداری و سران طوایف با حضور در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ضمن محکومیت اتحادیه اروپا بیان داشت: لزوم پشتیبانی مردم از سپاه که حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب را در پی دارد

وی عنوان کرد: هر شخص یا نهادی که از سمت غرب مورد تحریم قرار می گیرد، در بین مردم محبوب تر می شود، سپاه پاسداران نیز اینگونه است، مردم با تمام قوا در حفظ این قوای انتظامی فعال هستند و از آنها پشتیبانی می کنند.

فرماندار ریگان تصریح کرد: بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روز افزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ ای، زمینه‌ ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به این نهاد مقدس شده است

آبیار افزود: رشادت‌ های پاسداران از جان گذشته در راه مبارزه با تروریسم و دفاع از حق مظلومان بر تمامی جهانیان مبرهن است و پارلمان اروپا با این اقدام چهره‌ ای دیگر از فتنه جویی را از هزاران چهره دیگر خود نشان داد.

وی عنوان کرد: امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از همیشه در صحنه‌ های دفاع از آرمان‌ های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ ای تعلل نخواهند کرد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ریگان خدمات ارزنده ای را در شهرستان انجام داده است.

آبیار، خاطرنشان داد: رفع محرومیت، از چهره روستاهای شهرستان ریگان از جمله خدمات ارزنده ای است که سپاه شهرستان در شهرستان انجام داده است.

فرمانداری ریگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha