تصادف زنجیره ای ۱۹ خودرو در محور سیرجان به کرمان+تصاویر/ از تردد غیر ضرور در گردنه خانه سرخ پرهیز کنید

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سیرجان، گفت: به علت لغزندگی جاده صبح امروز در محور سیرجان به کرمان، تصادف زنجیره ای ۱۹ خودرو موجب کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نبی الله حیدرپور در تشریح جزئیات این حادثه که صبح امروز شنبه ۸ بهمن ماه اتقاق افتاد، ابراز داشت: به علت بارش برف و در پی آن لغزندگی جاده در کیلومتر ۴۵ محور سیرجان به کرمان ۱۹ خودرو از مسیر منحرف و واژگون شدند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این سانحه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۳ نفر دیگر مصدوم شدند، که ۲ نفر در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا و ۱۱ نفر دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان های سیرجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان، خاطرنشان کرد: تعداد ۸ دستگاه آمبولانس اعزامی در این حادثه مجروحین را منتقل کردند، که ۶ دستگاه مربوط به اورژانس سیرجان، ۱ دستگاه جمعیت هلال احمر سیرجان و ۱ دستگاه مربوط به ده رستگار شهرستان بردسیر بود.

همچنین؛ فرمانده پلیس راه سیرجان اعلام کرد: از شهروندان درخواست می کنیم؛ امروز شنبه هشتم بهمن‌ ماه از تردد های غیر ضرور در محور سیرجان و کرمان خودداری شود.

سرهنگ‌ مهدی سلیمی تاکید کرد: گردنه گدارخانه سرخ به علت یخ زدگی شدید جاده لغزندگی خودروها دور از انتظار نیست و احتمال حوادث ناشی از لغزندگی نیز وجود دارد؛ لذا همشهریان میتوانند سفر خود را به وقت دیگری موکول کنند .

روابط عمومی اورژانس و پلیس راه سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha