ضرورت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم در دهه فجر

استاندار کرمان با بیان این مطلب که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جاری باید باشکوه برگزار شود تا بار دیگر دشمن مایوس گردد، افزود: خدمت‌ رسانی به مردم یک ضرورت است و حمایت از گروه‌ های مردمی در برگزاری برنامه‌ های دهه فجر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان، گفت: امسال توجه به ایام دهه فجر ضرورت بیشتری دارد، هرچند به لطف خدا هر ساله شاهد پررونق‌ تر شدن برنامه‌ ها هستیم.


وی افزود: در ۳ ماه پاییز سال جاری دشمن برنامه‌ ریزی مفصلی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد، اما ملت بابصیرت ایران با دشمن همراهی نکردند، لذا دهه فجر امسال باید تجدید عهدی با انقلاب باشد.


استاندار کرمان عنوان کرد: در فتنه اخیر نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردیم، بنابراین خدمت‌ رسانی به مردم یک ضرورت است و این خدمات‌ رسانی باید به صورت جدی انجام شود، به گونه‌ ای که مردم این خدمت را احساس کنند.

ضرورت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم در دهه فجر


فداکار با بیان این مطلب که راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری باید باشکوه برگزار شود تا بار دیگر دشمن مایوس گردد، بیان کرد: همه باید به گروه‌ های مردمی جهت برگزاری برنامه‌ های دهه فجر کمک کنند.


وی ایجاد فضای امیدواری و نشاط در جامعه در ایام دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: برگزاری سروده‌ های میدانی موجب افزایش نشاط در سطح جامعه می‌ شود، لذا ضرورت دارد گروه‌ های سرود در سطح شهر برنامه داشته باشند.


استاندار کرمان تصریح کرد: واحدهای صنفی در امر فضاسازی و خدمت‌ رسانی به مردم کمک کنند، همچنین در بحث فضاسازی شهرداری باید جدی وارد شود و فضا را مهیا کند.


فداکار خاطرنشان کرد: شهادت حضرت زینب(س) را در پیش داریم، که متناسب با این ایام باید برنامه داشته باشیم به عنوان مثال از خانواده‌ های شهدای مدافع حرم تجلیل شود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال باید به دو مورد تمرکز کنیم، اظهار داشت: نصب پرچم بر درب منازل ضرورت است، چراکه پرچم نماد نظام و انقلاب است.


وی تاکید کرد: همچنین برای شعارها بابد تدابیر ویژه‌ ای داشته باشیم، چرا که دشمن در این زمینه برنامه‌ ریزی دارد، از طرف دیگر تمام برنامه‌ها باید به گونه‌ ای انجام شود که موجب برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha