روز مزرعه استانی گندم در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان، گفت: روز مزرعه استانی گندم با حضور رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان و دیگر مسئولین در محل سایت گندم در دهستان نهضت آباد واقع در شهرستان رودبار جنوب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی میجانی در این مراسم اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های عملیاتی چند سطحی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی جهت ارتقاء ضریب نفوذ دانش و به کارگیری مسائل فنی در حوزه زراعت، روز مزرعه گندم با رویکرد تبادل اطلاعات و تجربیات بین بخش اجرایی و تحقیقات و کشاورزان در محل سایت گندم در حوزه مرکز جهاد کشاورزی نهضت آباد از توابع شهرستان رودبار جنوب اجرا شد.

وی افزود: این برنامه بصورت دوطرفه و گفتگو محور برگزار و دو نفر از کشاورزان به نمایندگی از سایر بهره برداران شهرستان، مسائل و مشکلات و همچنین تجربیات موفق خود در زمینه کشت گندم را مطرح کردند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جنوب کرمان تصریح کرد: در این روز مزرعه مطالب فنی و کاربردی در زمینه تغذیه، آفات، کنترل علف های هرز گندم و نحوه توزیع نهاده های کشاورزی توسط اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان و مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی ارائه شد.

روز مزرعه استانی گندم در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد

همچنین حجه الاسلام و المسلمین سید بهروز حسینی زاده مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان، مطالبی در خصوص حسن رفتار، انجام وظایف فعالان بخش کشاورزی و خدمت رسانی به بهره برداران و کشاورزان بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: انجام فرائض دینی همچون پرداخت زکات باعث خیر و برکت در زندگی می شود و عمل به فرامین الهی و بهره گیری از سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) باعث آرامش در زندگی و عاقبت به خیری همگان خواهد شد.

روز مزرعه استانی گندم در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha