امضای تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و گروه اقتصادی "پویش نور پایدار"

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در راستای همکاری های پژوهشی، اجرایی، مشاوره ای و خدمات تخصصی فنی؛ دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گروه اقتصادی "پویش نور پایدار" و یک "سرمایه گذار عمانی" تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی نژاد، گفت: این تفاهم نامه به منظور توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی، فناوری، مشاوره ای، اجرایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در راستای ارتقاء اکوسیستم علمی، فناوری و درمانی کرمان به امضا رسیده است.

وی در مراسم امضای این تفاهم نامه، اطلاعاتی را در مورد دانشگاه ارائه و اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۶ هزار دانشجو در رشته های مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

امضای تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و گروه اقتصادی "پویش نور پایدار"

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، افزود: در حال حاضر ۲۰۰ دانشجوی خارجی نیز در این دانشگاه در رشته های، پزشکی، پرستاری، داروسازی و دندان پزشکی مشغول به تحصیل هستند.

دکتر احمدی نژاد؛ همچنین به توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در زمینه درمان اشاره و تاکید کرد: دانشگاه کرمان در تمام زمینه های تخصصی متخصصان متبحری دارد.

شایان ذکر است؛ در مراسم امضای این تفاهم نامه، "مرتضی سلطان" از سرمایه گذاران عمانی در حوزه علم و تکنولوژی نیز حضور داشت و در رابطه با جذب توریسم درمانی و دانشجوی بین الملل مذاکراتی برای همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و کشور عمان صورت گرفت.

امضای تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و گروه اقتصادی "پویش نور پایدار"

دکتر مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مهندس محسن ضرابی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره این تفاهم نامه را امضا کردند.

این تفاهم نامه به همت مرکز رشد فناوری های سلامت و پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان صورت گرفته است.

وبدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha