انجمن حمایت از زندانیان کرمان جزء انجمن های برتر کشور است/ کمک ۷۹ میلیاردی این انجمن به خانواده زندانیان نیازمند

رئیس کل دادگستری استان کرمان از کمک ۷۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۴۷۳ هزار ریالی انجمن حمایت زندانیان به خانواده زندانیان نیازمند در ۱۰ ماهه اخیر خبر داد و گفت: انجمن حمایت زندانیان کرمان از انجمن های برتر کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان کرمان اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال ضمن توزیع سبدهای کالایی به ارزش بالغ بر ۸ میلیارد ریال در بین خانواده زندانیان نیازمند، هزینه آزادی ۸ زندانی بدهکار مالی نیز از سوی انجمن حمایت زندانیان کرمان پرداخت شده است.

وی از کمک ۷۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۴۷۳ هزار ریالی انجمن حمایت زندانیان به خانواده زندانیان نیازمند در ۱۰ ماهه اخیر خبر داد و گفت: از این میزان، بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در قالب مستمری به این خانواده ها پرداخت شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که انجمن حمایت زندانیان کرمان از انجمن های برتر کشور به شمار می رود، ادامه داد: پرداخت کمک هزینه های تحصیلی، درمان و اجاره بهای منزل، خرید لوازم التحریر، پرداخت هزینه پابند الکترونیک به ۱۳ نفر از مددجویان و پرداخت هزینه انتقال ۱۳ زندانی به سایر زندان های کشور از جمله کمک های انجمن حمایت زندانیان کرمان در ۱۰ ماهه سال جاری بوده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۶۱ خانواده مددجویان زندان ها جهت دریافت وام خوداشتغالی به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بانک معرفی شده اند.

وی به انجام ۱۵۰ مورد بازدید مقامات قضایی، مدیرعامل و مددکاران انجمن حمایت زندانیان از منزل خانواده زندانیان نیازمند نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری ۴۵ کلاس آموزش جهت اشتغال خانواده زندانیان و ۴۵ جلسه کلاس های مشاوره و روانشناختی برای خانواده زندانیان نیز برگزار شده است./ میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha