اولویت افتتاح طرح های دهه فجر در ریگان با طرح های نیمه تمام است

فرماندار ریگان در جمع نمازگزاران این شهرستان با تشریح طرح های دهه فجر، گفت: ۱۴۰ طرح با ۱۴۵ میلیارد تومان در ریگان افتتاح خواهد شد و اولویت ما طرح هایی است که نیمه تمام در شهرستان بلا تکلیف مانده است. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار در نماز جمعه و در جمع نمازگزاران ریگانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ این اعجاز بزرگ قرن ‌و این پیروزی بی نظیر واین جمهوری اسلامی ایران محتاج به حفظ و نگهداری است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق اهداف و صعود به قله آرمان های بلند خود همواره دچار فراز و نشیب هایی گوناگون بوده است.

وی افزود: دشمنان همواره به دنبال تضعیف انقلاب با ابزارهای گوناگون سیاسی،رسانه ای و فرهنگی هستند.

فرماندار ریگان، ابراز داشت: ریگان مولود انقلاب است و تمامی دستاوردها در شهرستان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آبیار، از افتتاح طرح های عمرانی در دور افتاده ترین نقاط شهرستان خبر داد و عنوان کرد: رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم خدمات رسانی می باشد.

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۴۰ طرح با ۱۴۵ میلیارد تومان در ریگان افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: اولویت ما طرح هایی است که نیمه تمام در شهرستان بلا تکلیف مانده بودند.

فرماندار ریگان با اشاره به زدودن چهره محرومیت از روستاهای شهرستان، افزود: معابر ۱۶روستای شهرستان از نعمت آسفالت برخوردار شدند و طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان نیز در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

آبیار، عنوان کرد: در حوزه خدمات درمانی بیمارستان ۳۲ تختخوابی، ۴۵ خانه بهداشت و ۶مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان به اهالی شهرستان خدمات رسانی ارئه می نمایند.

وی یادآور شد: طی یک سال در ریگان ۱۲ واحد آموزشی در شهرستان ساخته شده است.

فرماندار ریگان خاطرنشان کرد: در دور افتاده ترین نقاط شهرستان نیز ۵ واحد آموزشی به دانش آموزان خدمات رسانی انجام می دهند.

شایان ذکر است؛ فرماندار ریگان به همراه معاونین و مدیران شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر در میز خدمت نماز جمعه به سوالات و مشکلات شهروندان ریگانی پاسخ داد.

اولویت افتتاح طرح های دهه فجر در ریگان با طرح های نیمه تمام است

فرمانداری ریگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha