لزوم حمایت از بانوان کارآفرین/افتتاح کارخانه تولید فنس عنبرآباد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در سفر به عنبرآباد ضمن بازدید از طرح‌ های اشتغالزایی بانوان و افتتاح کارخانه تولید فنس روستای خضرآباد، بر حمایت از بانوان تاثیرگذار و کارآفرین شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مریم السادات طباطبایی که به منظور افتتاح طرح های دهه فجر به عنبرآباد سفر کرده بود، با همراهی مسئولان این شهرستان با خانواده شهید مشایخی دیدار کرد.

وی در ادامه کارگاه تولید فنس جهت حصارکشی باغات و مزارع با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال در روستای خضرآباد عنبرآباد را افتتاح کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و مسولان عنبرآباد از خانه مشاغل بانوان عنبرآباد نیز بازدید و با مربیانی قرآنی در مدرسه قرآنی امیرالمومنین (ع) دیدار داشت.

لزوم حمایت از بانوان کارآفرین/افتتاح کارخانه تولید فنس عنبرآباد

مریم السادات طباطبایی سپس در نشست تخصصی با جوانان با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شرکت و ضمن اشاره به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به اهمیت نقش بانوان در تعالی و موفقیت یک جامعه اشاره کرد.

خانم ها دلاری مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد و خواجه بهرامی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت موجود ورزش شهرستان و مشکلات و محدودیت‌ ها ارائه کردند.

نشست مدیرکل امور بانوان استانداری و فرماندار عنبرآباد با امام جمعه عنبرآباد نیز انجام و در خصوص حمایت از بانوان تاثیرگذار و کارآفرین در شهرستان و راهکارهای تشویقی افزایش جمعیت گفتگو شد.

لزوم حمایت از بانوان کارآفرین/افتتاح کارخانه تولید فنس عنبرآباد

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha