تصویب طرح تامین آب شرب روستاهای جنوب کرمان با اعتبار یکهزار میلیارد تومان

در شورای اداری جنوب کرمان با حضور وزیر نیرو، تامین آب شرب روستاهای این منطقه تا پایان سال ۱۴۰۳ با مجموع اعتبار یک هزار میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی اکبر محرابیان پنجشنبه شب ۲۰ بهمن در جلسه شورای اداری پنج شهرستان جنوبی کرمان در شهرستان کهنوج گفت: در کرمان به ویژه جنوب استان، باید سرعت کار را بالا ببریم. عقب ماندگی هایی در این منطقه وجود دارد که باید کارهای ویژه ای انجام شود.

وزیر نیرو افزود: خوشبختاته تصمیمات خوبی گرفته شده است، ما نیز اعتبارات آن را پیگیری می کنیم لذا تاکید می شود؛ فرمانداران همه موارد را پیگیری کنند.


وزیر نیرو ادامه داد: انشالله در این دهه فجر با عملکرد خوب مسئولین شاهد امید و خوشحالی مردم باشیم.


شایان ذکر است؛ خرید تجهیزات و تامین زمین برای احداث پست برق زهکلوت، تکمیل و بهره‌ برداری از پست سیار برق منطقه نودژ تا ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۲، اتمام طرح های توسعه پست برق شوباد، قلعه گنج و فاریاب، اعمال تعرفه برق جنوب استان تا نیمه آذرماه به دلیل فعالیت سیستم های سرمایشی، مکاتبه جهت تخفیف زمستانی برای مناطق فاقد گاز استان کرمان همانند تخفیف در استان های مجاور از جمله مصوبات شورای اداری جنوب کرمان با حضور وزیر نیرو بود.


اختصاص مبلغ ۱۸ میلیارد تومان به شرکت توزیع برق جنوب کرمان برای تامین برق متقاضیان پنج شهرستان در نوبت انشعاب به تعداد ۸۵۸ متقاضی، اختصاص مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تا پایان سال به شرکت توزیع برق جنوب جهت رفع ولتاژ ۵۸ منطقه رودبارجنوب و اختصاص مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای تامین برق گلزار شهدا به پنج شهرستان جنوبی نیز مصوب گردید.


تامین آب شرب تمام روستاهای جنوب کرمان تا پایان سال ۱۴۰۳ با مجموع اعتبار یک هزار میلیارد تومان، تامین اعتبار طرح آبرسانی از رودخانه کندر به نودژ به مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان از محل ۵۰ درصد منابع ملی و ۵۰ درصد استانی، تامین اعتبار برای حفر سه حلقه چاه در کهنوج، نصب دو دستگاه ارتقا کیفی آب شیرین کن با ۶۰ لیتر بر ثانیه، حفر دو حلقه چاه در زهکلوت و چاه مرید و رفع مشکل پست فوق توزیع رمشک از دیگر مصوبات سفر وزیر نیرو به جنوب کرمان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha