افزایش تعاملات اداره کل فرودگاه ها و سازمان آتش نشانی کرمان 

مدیر کل، معاونان و مسئولین فرودگاه بین المللی کرمان با حضور در سازمان آتش نشانی کرمان، در راستای همکاری و تعاملات هر چه بهتر، با مدیر عامل و مدیران این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در این دیدار ؛ علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان، اظهار کرد: آتش نشانان با ایثار و شجاعت به دنبال نجات جان همنوعان خود هستند و همیشه در حوادث بزرگ نشان داده اند، تا پای جان برای نجات جان مردم از جان خویش گذشته اند.

وی افزود :با توجه به اهمیت حوادث احتمالی در فرودگاه ها خوشبختانه آتش نشانان مجموعه فرودگاه و شهر کرمان از آمادگی خوبی برخوردا هستند،

همچنین ابراهیم بابایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان نیز در این دیدار بیان کرد: سازمان آتش نشانی آماده ارائه آموزش مهارت‌ های عملیاتی به آتش نشانان ویژه فرودگاه های استان است و بر افزایش تعاملات علمی، عملیاتی و آموزشی بر راستای علوم عملی آتش نشانی تاکید نمود.

وی، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با فرودگاه بین المللی کرمان، خاطرنشان کرد: در راستای این تفاهم نامه آموزش آتش نشانان فرودگاه های استان و آشنایی آتش‌نشانان شهری با سیستم های و تجهیزات ایمنی فرودگاهی انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha