افتتاح بیش از ۱۵ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار برق در راور

مدیر توزیع برق شهرستان راور گفت: به مناسبت دهه فجر، طرح های برق رسانی شهرستان راور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر توزیع برق این شهرستان، جمعی از مسئولین محلی و مردم با اعتبار بالغ بر ۴میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس اسماعیل پورعبداللهی در حاشیه افتتاح این طرح ها با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر بزرگترین فرصت برای مسئولین در راستای خدمت به مردم و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر خدمت رسانی به مشترکین صنعت برق استان و توسعه شبکه توزیع در شهرستان راور افزود: با تسریع خدمت رسانی ، ایجاد فضای شور و نشاط با القای امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر توزیع برق شهرستان راور از احداث ۱۵کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار با اعتبار بالغ بر ۳.۲ میلیارد تومان در روستان های یوسف آباد، اسماعیل آباد، خالق آباد، شهرآباد و دهوج در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تامین اعتبار یک میلیارد و ششصد میلیون تومان و نصب سه دستگاه ترانسفورماتور مشکل افت ولتاژ روستاهای ده علی و شریف آباد و علی آباد نیز رفع شده است.
پورعبداللهی با تقدیر از مردم و مسئولین ادارات شهرستان راور به خاطر همکاری در گذر از پیک بار تابستان، ابراز داشت: قطعا تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی در صنعت برق برای گذر از پیک بار بدون همکاری مردم میسر نخواهد بود.
وی همچنین به نصب یک دستگاه ترانسفورماتور جهت رفع افت ولتاژ بلوار اربعین در شهر راور با اعتبار بالغ بر چهارصد میلیون تومان اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با رفع مشکل افت ولتاژ در مناطق شهری و روستایی در پیک بار سال آینده شاهد کاهش تلفات و حوادث شبکه توزیع در این شهرستان باشیم.
شایان ذکر است؛ کلیه طرح های شهرستان راور به صورت متمرکز و با حضور بیگ زاده معاون توسه مدیریت و منابع استانداری با هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد و همچنین از اول امسال تا کنون بیش از ۷ میلیارد طرح برق رسانی در شهرستان راور تامین اعتبار شده که از این میزان حدود ۵ میلیارد به پایان رسیده و افتتاح گردید و مابقی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha