افتتاح ۶۲ طرح آب، برق و مسکن در شهرستان بردسیر

در سفر معاون عمرانی استاندار کرمان به شهرستان بردسیر، ۶۲ طرح توسعه، اصلاح، روشنایی معابر و تامین برق متقاضیان جدید با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مصطفی آیت‌ اللهی موسوی در سفر به شهرستان بردسیر و با همراهی امام جمعه با حضور در گلزار شهدای گمنام بردسیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای اسلام را گرامی داشت.


در ادامه با حضور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس، امام جمعه و سرپرست فرمانداری بردسیر، ۶۲ طرح عمرانی شامل طرح توسعه، اصلاح، روشنایی معابر و تامین برق متقاضیان جدید با اجرای ۵۲ کیلومتر شبکه توزیع برق و نصب ۱۳ دستگاه پست توزیع با اعتباری بالغ بر ۱۵‌ میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید.


۶ طرح تامین آشامیدنی شهرستان بردسیر نیز شامل تصفیه‌خانه دشتکار، آب روستای فرکان، آب روستای باغابر، تامین آب شهر بردسیر و حومه و شهر لاله‌زار، بازسازی شبکه انشعاب با اعتباری بالغ بر ۱۷۲میلیار ریال به بهره‌برداری رسید.


معاون عمرانی استاندار کرمان همچنین ۵۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان را افتتاح کرد.


طرح های بخش مرکزی بردسیر نیز با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر، پیاده‌ روسازی، احداث روفوژ میانی و تامین روشنایی بلوار، تامین محوطه‌ سازی پارک و بوستان روستایی، احداث زمین چمن مصنوعی به بهره‌ برداری رسید.


بهره‌ برداری از زمین چمن مصنوعی محله کریم‌ آباد با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان، پروژه‌های بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان شامل ‌آسفالت معابر، احداث پارک، تامین روشنایی معابر و بلوارها و زمین چمن مصنوعی‌ نیز انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha