نوزادانی که در روزهای برفی متولد شدند/ امداد رسانی هلال احمر چهارمحال و بختیاری به ۹ مادرباردار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از انتقال و امدادرسانی به 9 مادر باردار از ابتدای طرح زمستانی تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ مسعود مثنوی گفت: از ابتدای طرح زمستانی تاکنون امدادگران این جمعیت به ۹ مادر باردار امداد رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: ۶ نفر از مادران باردار که توسط امدادگران به دلیل سخت‌گذر بودن منطقه امدادرسانی شدند، توسط خود امدادگران و آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و 3 نفر از این مادران باردار به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

مثنوی با اشاره به بارشهای اخیر گفت: از ۲۲ بهمن ماه تاکنون به سه هزار و ۱۵۷ نفر در برف و کولاک استان‌ از سوی نیروهای امدادی و عملیاتی این دستگاه ارائه خدمات امدادی صورت گرفته است‌.

مسعود مثنوی اظهار داشت: در این مدت، به دنبال فعالیت و تداوم‌ سامانه بارشی، ۲۹ مورد حادثه برف و کولاک، جاده ای و کوهستان در این استان رخ داده است.

وی افزود: درهمین راستا ۲۶۶ نیروی امدادی در قالب ۶۷ تیم عملیاتی با ۳۳ دستگاه خودروی آمبولانس به محورهای مواصلاتی و مناطق اعلام‌ حادثه‌ در چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

مثنوی با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۵۷ نفر از مردم گرفتار در برف و کولاک دچار حادثه شده بودند، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۵۷ نفر نیز اسکان داده شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به تداوم بارش ها در چهارمحال و بختیاری تا اواخر هفته، به مردم توصیه می‌شود حتی المقدور از تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی خودداری نموده و اگر تردد آن‌ها ضروری است حتما تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ را در خودروی خود به همراه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha