برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی گروه "الکفیل" در کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل از ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، سپاه ثارالله و کمیته امداد، به مددجویان کمیته امداد، خدمات رایگان دندانپزشکی و پزشکی را ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد، گفت: در این کار جهادی، ۹۶ یونیت دندانپزشکی در محل سالن ۹ دی پردیس علوم پزشکی کرمان، مستقر شده و بیمارانی که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شناسایی می شوند، پذیرش، تریاژو معاینه شده، سپس بر اساس نیازشان کارهای درمانی دندانپزشکی سطح یک و دو اعم از کشیدن، ترمیم، جرم گیری و عصب کشی دندان برای آنها انجام می شود.

وی اضافه کرد: در کنار این اردوی دندان پزشکی، در صورت لزوم و احتیاج بیماران به سایر درمان ها، گروه های پزشکی و تخصصی هم شامل کودکان، زنان، جراحی و داخلی وارد عرصه می شوند و خدمات را ارائه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه های بالای خدمات دندانپزشکی می طلبد که به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک شود.

دکتر احمدی نژاد، یادآور شد: ارائه داروهای تخصصی رایگان به بیماران ویزیت شده از طریق معرفی به داروخانه نیز از دیگر خدمات این قررگاه جهادی است.

وی اضافه کرد: استقرار غرفه کودک، غرفه مشاوره و غرفه کتاب از جمله فعالیت های فرهنگی این گروه جهادی است.

شایان ذکر است؛ خدمات دندانپزشکی و پزشکی این گروه جهادی تا ۲۸ بهمن ماه در محل سالن ۹ دی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان ادامه دارد.

در اولین روز از فعالیت این گروه جهادی نیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از روند خدمات رسانی این گروه جهادی بازدید کردند.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha