کشف بیش از دو هزار سرم پزشکی فاقد مجوز در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت : بیش از از ۲ هزار و ۴۹۲ عدد انواع سرم پزشکی فاقد مجوز  و ۲۳۷ عدد تجهیزات دندان پزشکی قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، سرهنگ حسین بدری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات بیشتر این کلای قاچاق پزشکی اظهارکرد: در اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه موفق به کشف انواع ملزومات پزشکی قاچاق شدند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران، یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق شناسایی و متوقف شد، که در بازرسی از این خودرو تعداد ۲هزار و ۴۹۲ عدد انواع سرم پزشکی فاقد مجوز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان همچنین از شناسایی محل انبار تجهیزات پزشکی غیرقانونی نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار تعداد ۲۳۷ عدد انواع تجهیزات دندان پزشکی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ بدری با اعلام این که ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

سرهنگ بدری ضمن هشدار به عناصر سودجو و فرصت طلب که با اهدافی از قبیل کسب سود ، ایجاد نارضایتی عمومی و اخلال در مدیریت تولید و توزیع کشور، بازار اقلام بهداشتی، دارویی و پزشکی را مورد هدف قرار داده اند، گفت: پلیس با اخلالگران حوزه دارو و درمان بصورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha