سود ۴ درصدی ویژه وام کارفرمایی مددجویان بهزیستی

اگر کارفرمایی مددجویان بهزیستی را بکارگیری کند، به ازای هر مددجو تا ۱۵۰ میلیون تومان وام با بازپرداخت درازمدت دریافت می‌ کند و سود وام کارفرمایی مددجویان بهزیستی ۴ درصد است، که بازپرداخت آن ۷ سال می‌ باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر وحید زاده؛ اعطای وام قرض الحسنه با سود ۴ درصد به جامعه هدف بهزیستی را از جمله مشوق های این سازمان نام برده و تصریح کرد: در همین راستا اگر کارفرمایی مددجویان بهزیستی را بکارگیری کند، به ازای هر مددجو تا ۱۵۰ میلیون تومان وام با بازپرداخت درازمدت دریافت می‌ کند و سقف بکارگیری مددجویان نیز ۴۰ نفر می‌ باشد؛ که این تسهیلات را به ۶ میلیارد تومان می‌ رساند.

وی خاطر نشان کرد: سود وام کارفرمایی مددجویان بهزیستی ۴ درصد است و بازپرداخت آن ۷ سال می‌ باشد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان؛ همچنین در خصوص سایر مشوق‌ های کارفرمایی، ابراز داشت: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از دیگر مشوق‌ های کارفرمایی است.

دکتر وحید زاده توضیح داد: حق بیمه مددجویان مانند سایر بیمه‌ شدگان قانون کار ۳۰ درصد حقوق است که ۷ درصد آن توسط کارگر و ۲۳ درصد توسط کارفرما تأمین می‌ شود؛ که در سیستم مشوق‌ های بهزیستی، کل این ۲۳ درصد توسط بهزیستی پرداخت می‌ شود.

وی عنوان کرد: همچنین به منظور ارتقای کارآیی افراد دارای معلولیت که در نزد کارفرما اشتغال به کار دارد؛ مبالغ بسیار خوبی را به عنوان جبران کارایی پرداخت می‌ کنیم، که ۳۰ تا ۵۰ درصد میزان دریافتی توانخواه را در بر می‌ گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان، تأکید کرد: علاوه بر اینها حمایت‌ های قانونی، معنوی و رایزنی‌ های اداری نیز برای کارفرمایان و کارآفرینانی که مددجویان بهزیستی را بکار بگیرند، انجام می‌ دهیم که مجموعه‌ این اقدامات و برنامه‌ ها درجهت تشویق کارفرمایان برای اشتغال مددجویان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha