انتقال ۹۳۳ کیلو تریاک زیر بار سنگ منگنز ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از ۹۳۳ کیلو تریاک مخفی سازی شده، زیر بار سنگ منگنز یک دستگاه کامیون عبوری از محور "زاهدان_ کرمان" و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدید از مواد مخدر مکشوفه در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، گفت: از ابتدای سال بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه کاهش کشفیات مواد مخدر دلایلی زیادی دارد، تصریح کرد: در حوزه دستگیری مجرمان، عملیات ها و هلاکت اشرار مسلح کاهش نداشته ایم و یکی از دلایل کاهش کشفیات، ورود و انتقال موادمخدر به شکل های دیگر از مبدا و تغییر مسیر قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان کرمان، بیان کرد: در عملیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر؛ بیش از ۹۳۳ کیلو تریاک مخفی سازی شده زیر بار سنگ منگنز یک دستگاه کامیون عبوری از محور "زاهدان_ کرمان" کشف شد و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سردار ناظری با بیان اینکه کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کمیته های فعال در استان کرمان است، ادامه داد: نیروهای فراجا با تلاش ویژه خود در راستای ساماندهی معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به شکلی اقدام خواهند کرد؛ که بیش از پیش شاهد رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha