رتبه دوم کشوری کنگره «شهدای داروسازی و سلامت» در دستان هنرمند سیرجانی

در پنجمین کنگره کشوری «شهدای داروسازی و سلامت»، مصطفی زیدآبادی از هنرمند سیرجانی از دانشکده علوم پزشکی سیرجان، توانست از میان ۱۱۲ اثر ارسال شده به کنگره شهدای داروسازی و سلامت که به همت گروه داروسازی برکت و وزارت بهداشت برگزار شد؛ حائز رتبه دوم کشوری شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ پنجمین کنگره کشوری «شهدای داروسازی و سلامت» به همت گروه دارویی برکت، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، دکتر سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر اکبر برندگی مدیر عامل گروه دارویی برکت و جمعی از کادر سلامت و خانواده شهدای مدافع سلامت و داروسازی، در باغ موزه ملی دفاع مقدّس در تهران برگزار شد.

در این مراسم از خانواده‌ های شهدای داروسازی و مدافعان سلامت و فعالان رسانه برگزیده جشنواره در حوزه خبر، عکس و طراحی پوستر تقدیر به عمل آمد.

۲۱۵ اثر به بخش رسانه‌ ای، ۱۱۰ اثر به بخش عکس و ۱۱۲ اثر به بخش پوستر جشنواره ارسال شده بودند، که سه اثر در بخش عکس، دو اثر در بخش پوستر، سه اثر در بخش رسانه‌ ای و دو مقام در رشته ورزشی برگزیده شدند.

پوستر مصطفی زیدآبادی نژاد؛ از دانشکده علوم پزشکی سیرجان درباره ترویج تزریق واکسن کرونا که به روی بیلبوردهای شهری سیرجان نیز اکران شده بود، از میان ۱۱۲ اثر ارسال شده به بخش طراحی پوستر، برگزیده و حائز رتبه دوم این کنگره شد.

شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره فیلم مستند «سلیمان سلامت» در دی ماه ۱۴۰۰ با حضور وزیر بهداشت، امام جمعه‌ کرمان، استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان استانی برای تجلیل از ۱۵ مستند منتخب در حوزه سلامت از بین ۹۱ اثر ارسالی به این جشنواره در سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، که مستند «روایت پاکبازی» با تصویربرداری و تدوین مصطفی زیدآبادی نیز یکی از ۱۵ برگزیده این جشنواره بود.

مستند «روایت پاکبازی» با به تصویر کشیدن از جان‌گذشتگی‌های کادر معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در طرح سردار شهید (.......) ، گوشه ای از تلاش های این قشر خدوم در مهار کرونا در شهرستان را نشان داد.

چهار جشنواره رسانه ای، ورزشی، عکس و پوستر در طی کنگره شهدای داروسازی و سلامت برگزار شد؛ که پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران برگزیدگان این جشنواره ها انتخاب شدند.

جشنواره رسانه ای:

مقام اول-مهدی امیری پور

مقام دوم- پریسا حیدری

مقام سوم- فائزه شجاعی فر

جشنواره عکس:

مقام اول- محمد حسن ظریف منش

مقام دوم- احسان قصدی

مقام سوم- مهدی مریزاد

جشنواره پوستر:

مقام اول-فرزاد نریمان زاده

مقام دوم- مصطفی زیدآبادی نژاد

جشنواره ورزشی (مسابقات فوتسال بین ۱۶ شرکت دارویی برگزار شد):

مقام اول- شرکت داروسازی دانا

مقام دوم- شرکت داروسازی البرز دارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha