خودرو های متخلف و حادثه ساز در جیرفت توقیف خواهند شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت، گفت: برابر مقررات و هماهنگی  قضایی خودروهای متخلف، حادثه ساز، فاقد پلاک و پلاک مخدوش در سطح شهر جیرفت توقیف خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ عزت الله عبدلی نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر شهر جیرفت ، خودرو های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، متخلف و حادثه سازی که اخلال در نظم عمومی و یا با حرکات نمایشی و ایجاد صدای ناهنجار برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند و موجبات برهم خوردن نظم در سطح معابر شهری را فراهم می سازند، برابر مقررات و هماهنگی مرجع قضایی توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.

وی افزود: به طور قطع تخلفات خودروهای حادثه ساز توسط پلیس رصد و این خودروها ضمن اعمال قانون، به مدت ۲۰ روز توقیف خواهند شد .

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد، تعداد قلیلی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنان، امنیت و آرامش دیگر شهروندان را برهم زنند.

سرهنگ عبدلی نسب، خاطرنشان کرد: چنانچه خودروی متخلفی به دلیل سرعت زیاد، حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت در همان لحظه تخلف توقیف نشود، شماره پلاک آن توسط ماموران جهت توقیف ثبت سامانه خواهد شد که در این صورت خودروهای مذکور در صورت تردد در هر یک از شهرهای کشور توسط پلیس توقیف خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha