سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستان کرمان راه اندازی شد

دادستان کرمان گفت: با راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را بدون واسطه با مدعی العموم در استان مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بخشی اظهار کرد: با راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستانی، عموم مردم می‌ توانند از طریق شماره ۰۹۹۳۰۶۵۳۵۴۳ مشکلات خود را بدون واسطه با مدعی العموم در استان مطرح کنند.

وی افزود: در این سامانه امکان دریافت مستقیم گزارشات مردم در موضوعات اطاله دادرسی، انتقاد به فرایند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آراء قضایی کیفری، درخواست ملاقات حضوری، انتقاد به رفتار و عملکرد و دریافت گزارش معضلات و مشکلات اجتماعی وجود دارد.

دادستان کرمان تصریح کرد: عموم مردم می‌ توانند مشکلات و انتقادات خود را از طریق پیام رسان های مطرح داخلی از جمله ایتا، بله، روبیکا، سروش و ... با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مطرح کنند.

بخشی اظهار کرد: هدف از راه اندازی این سامانه، تحقق رویکردهای مردم محور قوه قضائیه و توسعه ارتباط میان مقامات قضایی با بدنه جامعه در راستای رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات مردمی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این سامانه همچنین امکان‌ ارسال فیلم و عکس نیز برای عموم مردم فراهم است./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha