گل‌ گهر سرمایه‌ گذاری خوبی در ورزش داشته است/ از گزینه انتخابی فدراسیون فوتبال حمایت خواهیم کرد

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سفر به شهرستان سیرجان، گفت: گل‌ گهر سرمایه‌ گذاری خوبی در ورزش داشته است و این سرمایه‌ گذاری در همه رده‌ های سنی بوده است و در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ما به نظر تخصصی فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سیدحمید سجادی در سفر خود به شهرستان سیرجان و افتتاح طرح های ورزشی کمپ دو و میدانی و سایت تیراندازی مجموعه ورزشی گل‌ گهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: توفیق داشتیم که با شروع ماه مبارک شعبان به سیرجان سفر کنیم و شاهد احداث مجموعه‌ های ورزشی در این شهرستان باشیم.

وی؛ هدفش از سفر به استان کرمان را حضور در نشست مدیران کل استانی ورزش و جوانان کشور عنوان و بیان کرد: پیش از این نیز برنامه‌ ریزی شده بود که برای افتتاح چند طرح ورزشی به سیرجان سفر کنیم، که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح مجموعه دو و میدانی و تیراندازی بودیم و از چند آکادمی مجموعه ورزشی گل گهر نیز بازدید داشتیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از گذشته با فعالیت‌ های مجموعه ورزشی گل گهر آشنا بودم و با مدیران این مجموعه گفتگو داشتیم. در آن جلسات قرار شد که باشگاه در چند رشته از جمله دو و میدانی فعالیت کند که خدارا شکر این امر محقق شد.

دکتر سجادی ادامه داد: گل‌ گهر سرمایه‌ گذاری خوبی در ورزش داشته است و این سرمایه‌ گذاری در همه رده‌ های سنی بوده است. باعث خوشحالی است که این باشگاه در ۱۶ رشته ورزشی عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورده است و این نشان می دهد که مسئولین باشگاه با برنامه و فکر در حوزه ورزش کار می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی کمپ دو و میدانی گل‌گهر ابراز داشت: دو و میدانی مجموعه ای از رشته‌ ها است که از جذاب‌ ترین رشته‌ های آن که شانس مدال‌ آوری نیز داریم رشته‌ های میدانی است.

دکتر سجادی عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که این تفکر در باشگاه گل گهر به اینجا رسیده که رشته‌ های میدانی در باشگاه احداث شده و از بهترین امکانات برای راه اندازی پیست استفاده شده است.

وی بیان کرد: خدا قوت می گویم به مجموعه باشگاه گل گهر که زمینه ساز اتفاقات خوبی در ورزش کشور شده‌ اند و قطعا احداث کمپ دو و میدانی گل گهر به توسعه این رشته کمک می‌ کند.

وزیر ورزش و جوانان؛ همچنین در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: ما به نظر تخصصی فدراسیون فوتبال احترام می‌ گذاریم و آن چیزی که فدراسیون برای انتخاب سرمربی در نظر بگیرد، ما نیز حمایت خواهیم کرد.

دکتر سجادی عنوان کرد: فعلا گزینه ای را به ما اعلام نکرده‌ اند. وزارت ورزش و جوانان هیچ‌ گونه دخالتی برای انتخاب سرمربی و مسائل فنی نخواهد داشت و صرفا وظیفه نظارتی خود را انجام خواهیم داد.

وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha