در اثر سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش یک نفر فوت و ۱۶ نفر مصدوم شدند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر گفت: عصر امروز ۴ اسفندماه، بالگرد جمعیت هلال‌ احمر که حامل وزیر ورزش بود، هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و در این حادثه ۱۶ نفر از جمله وزیر ورزش مجروح و یک نفر متاسفانه جان باخت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرتضی مرادی‌ پور در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: بر اثر سقوط بالگرد هلال‌ احمر که نزدیک چند متری زمین کنترل خود را از دست داده بود، ۱۶ نفر از سرنشینان شامل ۲ کادر پرواز ۲ خدمه و ۱۴ مسافر از جمله وزیر ورزش و جوانان؛ زخمی‌ شدند که به مراکز درمانی بافت انتقال یافتند و متاسفانه وزیر ورزش جان باخت.

وی افزود: بر اثر سانحه سقوط بالگرد این جمعیت در مجموعه ورزشی بافت کرمان، ۱۶ سرنشین از جمله سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و کادر پروازی این بالگرد مصدوم شدند؛ که بنا بر اعلام اورژانس، یکی از مصدومان که معاون وزیر ورزش بود، جان باخته و حال یکی دیگر از سرنشینان بالگرد، وخیم اعلام شده است.

در اثر سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش یک نفر فوت و ۱۶ نفر مصدوم شدند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر، خاطرنشان کرد: علت اولیه وقوع این حادثه طبق نظر کارشناسان؛ اینگونه اعلام شده است که بالگرد امدادی کنترل خود را از دست داده و سقوط کرده است، اما بررسی بیشتر درباره علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

شایان ذکر است؛ وزیر ورزش و جوانان که جهت افتتاح چندین طرح به استان کرمان سفر کرده بود؛ شامگاه دیشب وارد شهرستان سیرجان شد و پس از افتتاح چندین طرح به شهرستان بافت سفر کرد.

در اثر سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش یک نفر فوت و ۱۶ نفر مصدوم شدند

پایگاه اطلاع‌ رسانی جمعیت هلال احمر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha