فوت معاون وزیر ورزش و جوانان در اثر سقوط بالگرد در شهرستان بافت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت، گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر که حامل وزیر ورزش و جوانان؛ معاون وی و تنی چند از مسئولین بود، عصر امروز هنگام فرود در ورزشگاه بافت سقوط کرد و متاسفانه معاون وزیر ورزش در این حادثه جان باخت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عنایت الله دهقانی که جهت بررسی وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد و اقدامات قضایی برای بررسی علت این حادثه در بیمارستان محل اعزام مصدومین سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش حضور یافته بود؛ گفت: عصر امروز وزیر ورزش و جوانان به همراه چند تن از معاونین و نماینده مجلس استان به شهرستان بافت سفر کردند؛ که در زمان فرود بالگرد حامل آن ها در زمین چمن شهرستان بافت، بالگرد دچار سانحه شد.

وی افزود: بلافاصله مصدومان به بیمارستان اعزام شدند و وزیر ورزش و جوانان از ناحیه سر و دست دچار صدمه شده است.

دادستان شهرستان بافت اضافه کرد: همچنین برای بررسی وضعیت مصدومان در بیمارستان حضور پیدا کرده و دستورات لازم صادر شده است.

دهقانی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه اسماعیل احمدی معاون ورزیر ورزش بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

وی بیان کرد: اقدامات لازم برای اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان های استان کرمان و تهران در حال انجام است و اقدامات قضایی برای بررسی علت حادثه در حال انجام است و دستورات لازم در این خصوص داده شده است.

فوت معاون وزیر ورزش و جوانان در اثر سقوط بالگرد در شهرستان بافت

مرحوم اسماعیل احمدی به همراه سید حمید سجادی وزیر ورزش و هیئت همراه، پس از ترک شهرستان سیرجان و ورود به شهرستان بافت، در گلزار شهدای کرمان به مقام سردار سلیمانی ادای احترام کردند.

فوت معاون وزیر ورزش و جوانان در اثر سقوط بالگرد در شهرستان بافت

در سفر قبلی مرحوم اسماعیل احمدی به کرمان‌؛ وی به نام معاون وزیری که برای حاج قاسم سرود، لقب گرفت.

ادامه این مطلب را در لینک های زیر بخوانید،

مشاور وزیری که برای "حاج قاسم" نوشت!

رونمایی از کتاب شعر «حاج قاسم» در گلزای شهدای کرمان

روحش شاد و یادش گرامی/ انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha