حال عمومی وزیر ورزش رو به بهبودی است / اما حال مدیر ورزش و جوانان استان کرمان وخیم است

رئیس اورژانس کرمان و رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به شدت از ناحیه ریه دچار آسیب شده و حال وی رو به وخامت است، از مردم می خواهیم برای مصدومان این سانحه دعا کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد صابری با اشاره به اینکه ضریب هوشی وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان هر دو در یک سطح است، گفت: شرایط وزیر ورزش رو به بهبودی است، اما شرایط میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان رو به وخامت است.

وی با بیان اینکه آسیب وارده به ریه وی جدی است، افزود: از مردم می خواهیم برای ایشان و همه مصدومان این سانحه دعا کنند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: بافت ریه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان آسیب جدی دیده و وضعیت ریه وی در حال بدتر شدن است.

دکتر صابری با اشاره به آخرین وضعیت سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: وزیر ورزش هنوز به هوش نیامده، اما حال وی خوب است و نگرانی از بابت او وجود ندارد.

وی گفت: در عین حال کادر پزشکی در بیمارستان شهید باهنر کرمان همه تلاش و ظرفیت ها را برای ادامه درمان و بهبودی وی به کار گرفته است.

وی افزود: شب گذشته میثم پاریزی مدیرکل ورزش کرمان گرچه بیهوش بود ولی علائم حیاتی پایداری داشت، اما امروز وضعیت ادامه درمان وی به علت آسیب جدی به ریه در شرایط خاصی قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در تشریح آخرین وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: متاسفانه در حادثه دیروز شدیدترین آسیب به میثم پاریزی وارد شده، به طوری‌ که قفسه سینه وی به شدت آسیب‌ دیده، ریه کاملا دچار له‌ شدگی و خونریزی داخلی شده، البته خونریزی ریه کاملا تخلیه شده است، علاوه بر آن فشار وی نیز بسیار پایین است.

دکتر مهدی احمدی نژاد تصریح کرد: کادر پزشکی در حال رسیدگی به اوست، تا عصر امروز، حال پاریزی بهتر شده ولی هنوز نیاز به مراقبت ویژه دارد.

وی افزود: تمام هم‌ و غم خود را بر سلامتی او گذاشته‌ ایم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت، تا انشاالله بهبود پیدا کند، ولی وضعیت عمومی او بحرانی و خطرناک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، درباره شرایط جسمانی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم گفت: خدا را شکر وضعیت وزیر ورزش ثابت و وضعیت تنفسی او هم قابل قبول است.

دکتر احمدی نژاد، خاطرنشان کرد: البته او هم دچار له‌ شدگی ریه شده بود ولی شدت آن به‌نسبت کمتر است، آسیب مغزی هم در حدی داشت که خوشبختانه درحال حاضر به وضعیت قابل کنترل رسیده است، در مجموع شرایط جسمانی وزیر ورزش شرایط خوبی است.

خبرگزاری سلامت نیز از خداوند متعال برای تمامی هموطنان و هم استانی هایمان که در این حادثه مصدوم شدند، شفای عاجل مسئلت دارد.

انتهای پیام /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha