کشف انبار احتکار انواع رنگ های ساختمانی در جیرفت 

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، گفت: یک انبار احتکار انواع رنگ های ساختمانی که ثبت سامانه جامع انبارها نبود توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی توکلی اظهار داشت: ارزش کالاها و رنگ های کشف شده در این انبار ۷/۶۴۸/۵۶۰/۰۰۰ ریال است؛ که پرونده پس از تشکیل و برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انبارها برای ثبت انبارهای مختلف طراحی شده است، افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با دارندگان انبارهایی که ثبت این سامانه نشده باشد طبق قانون رفتار خواهد کرد.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، در شرایط کنونی که کشور با تحریم های ظالمانه ای روبرو است، با هدف جلوگیری از احتکار اجناس، به صورت مداوم در حال رصد بازار و انبار های مختلف در جنوب کرمان است.

توکلی، با بیان اینکه همه متصدیان و فروشندگان، باید انبار کالای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نمایند، تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مانند وجود انبارهای مشکوک، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ خبر دهند تا رسیدگی شود.

اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha