اگر کتاب نبود، پیوندی با گذشته نداشتیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاح دومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌ گهر سیرجان، گفت: اگر کتاب نبود پیوندی با گذشته نداشتیم و از تجربیات گذشتگان محروم می‌ ماندیم، لذا باید از این فرصت استفاده کرده و با مطالعه کتاب از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی در آئین افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی کتاب گل گهر سیرجان، با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، بیان کرد: از شرکت صنعتی معدنی گل‌ گهر به دلیل پشتیبانی های خوب در برگزاری رویدادهای فرهنگ و هنر استان تشکر می‌ کنم و امیدوارم با تعامل بتوانیم رویدادهای خوبی در عرصه فرهنگ و هنر سیرجان و استان رقم بزنیم.

وی با اشاره به اهمیت انس با کتاب، اظهار کرد: اگر کتاب نبود پیوندی با گذشته نداشتیم و از تجربیات گذشتگان محروم می‌ ماندیم، لذا باید از این فرصت استفاده کرده و با مطالعه کتاب از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه هر کاری که دانش و آگاهی را بالا ببرد قطعاً ارزشمند است، خاطرنشان کرد: نقش برپایی نمایشگاه‌ های کتاب در بالابردن سرانه مطالعه قابل انکار نیست و نمایشگاه‌ ها به دلیل ایجاد نشاط در بین مردم برای انس با کتاب بسیار تاثیرگذار هستند و امیدواریم مردم از این نمایشگاه‌ ها استقبال کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha