تمدید یکساله وام های کشاورزان پسته کار کرمانی

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از تمدید یکساله سررسید وام های کشاورزان پسته کار مربوط به بانک کشاورزی به مدت یک سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام حسین جلالی گفت: با پیگیری های صورت گرفته جهت تمدید وام های کشاورزان و با همکاری هیات مدیره بانک کشاورزی، خوشبختانه از امروز تسهیلات سررسید ۱۴۰۱ باغات پسته در بانک کشاورزی با استفاده از اختیارات داخلی بانک طی فرآیندی خاص و با اخذ بخشی از متفرعات به مدت یکسال تمدید می‌ شود.

وی افزود: این تمدید شامل وام های کشاورزی مربوط به پسته کاران است و سود وام دریافت و اصل آن یک سال تمدید می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه این تمدید فقط تا پایان سال انجام می شود، کشاورزان هر چه سریعتر به بانک کشاورزی مراجعه کنند و نسبت به تمدید وام های خود اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: با توجه به اینکه در خصوص تمدید وام ها از دولت، شورای عالی بانک ها و بانک مرکزی دستوری نیامده است، شورای بانک کشاورزی از اختیارات داخلی خود این استفاده را کرده و این تصمیم را گرفته است؛ که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه سایر بانک ها متأسفانه در این خصوص دستوری ندادند، خاطرنشان کرد: امروز نیز پیگیری های لازم را انجام داده و با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه ای خواهم داشت؛ تا دستوری برای سایر بانک ها بتوانیم بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha