پلمب و سلب امتیاز در انتظار فروشندگی های متخلف نفت

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: تخلف‌ برخی از مراکز عرضه سوخت و فروشندگی های نفت، سبب مشکلاتی برای مردم شده که با متخلفان برخورد خواهد و واحدهای متخلف پلمب و سلب امتیاز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد بلندنظر در جلسه فوق العاده ستاد سوخت شهرستان جیرفت، در خصوص مشکلات عدیده تامین و توزیع فرآورده های نفتی گفت: برخی از این مشکلات، خارج از توان مدیریت شهرستان هستند که به دفعات زیاد جهت رفع آن‌ ها، مکاتبه و پیگیری شده است.

وی افزود: تخلف‌ برخی از مراکز عرضه سوخت و فروشندگی های نفت، سبب مشکلاتی برای مردم شده که با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان جیرفت ضمن انتقاد از برخی سیاست‌ های شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان کرمان، تصریح کرد: طرح‌ های جزیره‌ ای و منطقه‌ ای که مردم را به زحمت می‌ اندازند را قبول نداریم، بلکه برنامه‌ های تامین و توزیع، باید در جهت رفاه مردم و امیدآفرینی به آینده باشند.

بلندنظر به کم‌ کاری و ناکارآمدی برخی از جایگاه‌ های عرضه سوخت و فروشندگی های نفت سفید در جیرفت اشاره و بیان کرد: بر اساس گزارشات وارده در پاییز و زمستان سالجاری، متاسفانه تعدادی از این جایگاه‌ ها و مراکز، در کارشان صداقت نداشتند، که متناسب با میزان تخلف‌ ها، با آنها برخوردهایی مانند پلمپ و سلب مسئولیت خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha