تروریست خواندن سپاه پاسداران نشانه عجز غربی هاست

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، گفت: تروریسی خواندن سپاه از روی عجز و ناتوانی غربی ها است و قطعا آینده ای روشن برای ما و روزگاری سیاه برای دشمنان اسلام در پیش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس حوزه قضایی شهرستان ریگان در محل ناحیه مقاومت بسیج حاضر و با فرماندهی ناحیه دیدار و به گفتگو نشستند.

در ابتدای این جلسه، ئیس دادگستری ضمن تبریک ولادت امام حسین علیه السلام و اعیاد مبارک شعبانیه و تبریک روز پاسدار به تمامی سبزپوشان به ویژه پاسداران شهرستان ریگان، گفت: تعامل و همکاری مجموعه سپاه شهرستان با دادگستری بسیار مطلوب بوده و ان شاالله ادامه دار خواهد بود.

جواد دهقان در ادامه، افزود: تروریسی خواندن سپاه از روی عجز و ناتوانی غربی ها است و قطعا آینده ای روشن برای ما و روزگاری سیاه برای دشمنان اسلام در پیش خواهد بود.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت متقابلا اعیاد شعبانیه را تبریک عرض نموده و بیان کرد: ماه شعبان سراسر شادی است و در آن غم و عزا جایگاهی ندارد.

سرهنگ دهقانیان اظهار داشت: دادگستری و مجموعه تحت امر آن، بسیجی است و تفکر بسیجی در آن موج می زند.

شایان ذکر است؛ رئیس دادگستری شهرستان ریگان در خاتمه، از خدمات سرهنگ دهقانیان در جهت رفع محرومیت زائی ها و تعامل سازنده با دادگستری تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha