تعطیلی چند روزه باغ شاهزاده ماهان به دلیل تعمیرات

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: باغ شاهزاده ماهان از ۱۳ الی ۱۶ اسفندماه به مدت ۴ روز به دلیل تعمیرات و نورپردازی تعطیل می باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به تعطیلی ۴ روزه باغ شاهزاده ماهان، گفت: باغ شاهزاده ماهان، این اثر ثبت جهانی به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ به دلیل تعمیرات تعطیل است.

وی افزود: این تعطیلی به منظور اصلاح سیستم برق‌ رسانی و روشنایی باغ شاهزاده ماهان و همچنین جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی برای گردشگران انجام می‌ شود و از روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه جاری همانند روزهای گذشته میزبان علاقمندان خواهیم بود.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از پایان عملیات نورپردازی باغ جهانی شاهزاده تا قبل نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: در نوروز ۱۴۰۲ شاهد نمایی دیگر از این باغ تاریخی خواهیم بود و از مردم سراسر کشور دعوت می‌ شود در ایام نوروز از جاذبه‌ های گردشگری این استان دیدن کنند.

فعالی با بیان اینکه برای ایام نوروز ۱۴۰۲ علاوه بر باغ شاهزاده ماهان، نورپردازی ارگ تاریخی بم را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: ارگ تاریخی و جهانی بم نیز به تنهایی می‌ تواند تعداد زیادی از گردشگران را به سوی این استان سوق دهد و در تلاشیم در نوروز ۱۴۰۲ میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha