آغاز طرح ویژه عیدانه سازمان استاندارد در استان کرمان

مدیر کل سازمان استاندارد استان کرمان از آغاز طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اسماعیل عاقلی، گفت: طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استان کرمان، از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی هدف از اجرای این طرح را؛ نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز عرضه، فروش و نیز ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر "فروشگاه های زنجیره ای"،"هتل ها"، "هتل آپارتمان ها"، "زائر سراها"، "رستوران‌ ها"، "پایانه های ترمینال ها"، "میادین میوه و تره بار" و "مراکز فروش شیرینی و آجیل" که در دامنه نظارتی بازرسان این اداره کل خواهد بود اجرا خواهد شد.

مدیر کل سازمان استاندارد استان کرمان، تأکید کرد: با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و از طرفی افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها و خدمات، ضرورت کنترل و نظارت ویژه بر بازار توسط بازرسان این اداره‌ کل در قالب طرح عیدانه و در راستای ارائه مطلوب خدمات و کالای استاندارد به عموم شهروندان و مسافران نوروزی اهمیت خواهد داشت.

عاقلی، با بیان اینکه طرح عیدانه استاندارد، با هدف ترویج مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی با همکاری دستگاه های اجرایی در سطح استان اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز و همچنین افزایش سفرهای بین استانی، به منظور صیانت از حقوق آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف و «جلوگیری از کم فروشی، گرانفروشی» و همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و خدمات دهی و خدمات رسانی بهینه و رضایتمندی مهمانان نوروزی که این استان را انتخاب کرده اند، این طرح در تمام شهرستان های استان انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha