۳۵ نقطه حادثه‌ خیز محورهای استان کرمان مشخص شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از تعیین ۳۵ نقطه حادثه‌ خیز در محورهای استان خبر داد و گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای، لازم است این نقاط هرچه سریع تر اصلاح شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مصطفی آیت‌ الهی موسوی در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل راه‌های استان کرمان اظهار داشت: با توجه به شروع سفرهای نوروزی ایمنی راه‌ها بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و آشکار سازی مسیرها و رفع نقاط حادثه خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه کمبود سوخت در جایگاه‌ های سوخت به‌ ویژه در ایام نوروز توسط شرکت نفت استان کرمان پیگیری شود، خاطرنشان کرد: حتماً باید در این ایام که حجم مسافران نوروزی را هم داریم، سوخت مورد نیاز تامین شود.

موسوی؛ با بیان اینکه شرکت‌ های بیمه‌ ای برای کاهش تصادفات و پیشگیری، انجام کارهای فرهنگی را در اولویت خود بگذارند، تصریح کرد: هر چقدر کاهش تصادفات را داشته باشیم؛ قطعاً بیمه‌ ها هم خسارت کمتری پرداخت می‌ کنند و کاهش تصادفات به نفع آنها است.

وی؛ از تعیین ۳۵ نقطه حادثه‌ خیز در محورهای استان کرمان از سوی اداره کل راهداری استان خبر داد و تاکید کرد: برای کاهش تصادفات جاده ای، لازم است این نقاط هرچه سریع تر اصلاح شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha