پلمب و جریمه بیش از ۲۰ واحد صنفی متخلف در بازار جیرفت

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز وماه مبارک رمضان، تعداد ۲۰ واحد صنفی متخلف در بازار جیرفت توسط تیم گشت مشترک، پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن مشایخی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و ماه مبارک رمضان بازرسی از بازارها هر روز انجام خواهد شد، اظهار داشت: این بازرسی ها با همکاری دستگاه های متولی نظارت؛ نظیر اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان، تعزیرات، اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و... انجام و با توجه به حضور رئیس اداره تعزیرات در این بازرسی ها، پرونده های تشکیل شده برای اصناف متخلف، در محل رسیدگی و متخلفین اعمال قانون می شوند.

وی با اشاره به اینکه این بازرسی ها هر روز انجام و با اصناف متخلف برخورد خواهد شد، افزود: در اولین روز بازرسی انجام شده بیش از ۲۰ مغازه که تخلفاتی نظیر گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم ارائه فاکتور به مشتری و... داشتند؛ پلمب و جریمه شدند.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه مغازه داران باید قیمت اجناس را درج کرده و به همه مشتری های خود فاکتور ارائه دهند، خاطرنشان کرد: در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پیگیری و رسیدگی به گزارشات و شکایات شهروندان در اولویت اقدامات گشت های مشترک است، از این رو شهروندان می توانند گزارشات خود را به سامانه های ۱۲۴ اداره کل صمت اعلام کنند؛ تا مراتب بررسی و با متخلفین برخورد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha