بهره برداری از باند دوم محور سیرجان_ بافت

معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان گفت: باند دوم محور سیرجان _بافت در آستانه نوروز ۱۴۰۲ به منظور افزایش ایمنی سفر مسافران بازگشایی و مورد بهره برداری قرار گرفت و ۸ کیلومتر از باند محور سیرجان_بافت زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بیگلری ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، در این خصوص گفت: باند دوم محور سیرجان_ بافت در محدوده روستای عزت آباد به مسافت ۸ کیلومتر به منظور افزایش ایمنی در حمل و نقل جاده ای همزمان با تعطیلات نوروزی به همت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، زیر بار ترافیک رفت.

وی با بیان اینکه این محور به زودی با حضور مقامات عالی رتبه طی اولین فرصت به صورت رسمی افتتاح خواهد شد، افزود: با هدف جلوگیری از سوانح رانندگی و بر اساس نظر کارشناسان راهداری، بلوار ورودی روستای عزت آباد به دلیل عدم فاصله قانونی با دوربرگردان، مسدود و جاده دیگری در کنار آن احداث شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز، ضمن تبریک عید نوروز و فرارسیدن ماه رمضان گفت:این محور به زودی با حضور مقامات عالی رتبه طی اولین فرصت به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

رضا حافظی، افزود: علت زیر بار ترافیک رفتن این محور درخواست مردم سیرجان، بلورد و بافت جهت کاهش تصادفات و حوادث بوده که با همت و همکاری معاونت ساخت و توسعه راه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و پیمانکاران مربوطه به نتیجه نهایی رسید.

وی تصریح کرد: سعی کردیم با زیر بار ترافیک بردن بخشی از این محور بتوانیم عیدی هر چند کوچک به مسافران و مردم این منطقه بدهیم و این مهم در راستای شعار وزارت راه و شهرسازی؛ یعنی پیشران و پیشرفت می باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، بیان کرد: عیدی دوم مجموعه راه و شهرسازی به مردم استان کرمان در آینده ای نزدیک در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن است و امیدواریم با فراهم آوردن مسکن مردم استان کرمان بتوانیم آرامش و آسایش را به خانواده ها هدیه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha