۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زنجان بستری هستند/ شناسایی ۶ بیمار جدید

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: هم اکنون ۶۵ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته روند افزایشی داشته است.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا و میزان بستری کرونایی در استان اظهار کرد: هم اکنون ۶۵ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته روند افزایشی داشته است.

وی با اشاره به روند افزایشی موارد مثبت بستری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ، بیان کرد: ۱۰ نفر طی شبانه روز گذشته به موارد مثبت بستری اضافه شده است و همچنین ۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طبق یافته های آزمایشگاهی در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، افزود: متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۱ شهروند زنجانی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

بختیاری با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان زنجان ۱۷۹ هزار و ۳۰۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند افزود: متاسفانه از این تعداد، یک هزار و ۹۵۶ نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی، خاطر نشان کرد: ضروری است افرادی که ۶ ماه از زمان دریافت آخرین دوز واکسن کرونای آنها گذشته است، با مراجعه به یکی از مراکز و یا پایگاه های سلامت نسبت به تزریق واکسن یادآور خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha