۲۷ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان کرمان

رئیس اورژانس کرمان از وقوع ۲۷ مورد مسمویت با گاز مونوکسید کربن طی ۲ حادثه در شهرستان های بردسیر و شهربابک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید محمد صابری گفت: در حادثه اول، سحرگاه امروز، ۱۹ نفر در روستای مادون از توابع شهرستان بردسیر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

وی افزود: پس از دریافت گزارش حادثه فورا ۲ تیم فوریت‌ های پزشکی به محل حادثه اعزام شد و بعد از انجام اقدامات مناسب درمانی، ۱۰ فرد مسموم شده در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و ۹ نفر برای تکمیل اقدامات درمانی با حال عمومی مساعد به مرکز درمانی لاله زار منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: افراد مسموم شده در این حادثه، شامل: ۳ کودک با رده سنی حدود ۲ تا ۷ ساله، ۸ مرد و ۸ زن با رده سنی ۲۳ تا ۶۲ ساله می‌ باشند.

دکتر صابری بیان کرد: در حادثه دوم، صبح امروز ۸ نفر در شهر جوزم از توابع شهرستان شهربابک دچار مسمومیت شدند؛ که با دریافت گزارش حادثه، یک تیم فوریت‌ های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی یادآور شد: بعد از انجام اقدامات مناسب درمانی، ۴ فرد مسموم شده در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و ۴ نفر برای تکمیل اقدامات درمانی با حال عمومی مساعد به بیمارستان ولیعصر(عج) شهربابک منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: افراد مسموم شده در این حادثه، شامل: یک کودک ۸ ساله، ۳ مرد و ۴ زن با رده سنی ۱۶ تا ۵۴ ساله می‌ باشند و علت هر ۲ حادثه استفاده از ذغال مشتعل در محیط بسته گزارش شده است.

اورژانس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha