اعمال الزامات استاندارد در مراکز خدماتی و سرای سالمندان

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد در دیدار با استاندار کرمان، گفت: در سال جاری در برخی مراکز خدماتی همچون هتل‌ ها، سرای سالمندان و مراکز ترک اعتیاد یکسری الزامات استاندارد را اعمال می‌ کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان ساده در دیدار با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان؛ ضمن ابراز خرسندی و تشکر از دیدار با استاندار کرمان، گفت: در زمینه کالاهای محوری و شاخص به دنبال اعمال قوانین جهت صادرات محصول با کیفیت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع صادرات به دنبال برگشت نخوردن محصولات و اعمال حداقل‌های استاندارد هستیم تا در زمینه صادرات دچار مشکل نشویم.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد، عنوان کرد: در حوزه صادرات به دنبال تسهیلگری هستیم و چنانچه کشور مقصد، انتظارات زیادی نداشته باشد، ما هم توقعات زیادی از صادر کنندگان نداریم.

احسان ساده؛ تصریح کرد: در سال جاری در زمینه استانداردسازی مراکز خدماتی همانند هتل‌ ها، خانه‌ های سالمندان، مراکز ترک اعتیاد و غیره هم ورود پیدا کرده‌ ایم.

وی تاکید کرد: در سال جاری در برخی مراکز خدماتی همچون هتل‌ ها و مراکز سالمندان یکسری الزامات استاندارد را اعمال می‌ کنیم.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha