کد خبر: 197396
۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹
پلمپ ۶ جایگاه متخلف عرضه سوخت در جیرفت

فرماندار و رئیس ستاد سوخت شهرستان جیرفت گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین جیرفت، ۶ جایگاه عرضه نفت سفید و خرده فروشی نفت گاز(گازوئیل) شهرستان متخلف شناخته و پلمب و همچنین از متصدیان آنها سلب مسئولیت شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد بلندنظر گفت: این تصمیم بر اساس مصوبه شورای تامین و بعد از بررسی گزارش‌های اعضای ستاد سوخت شهرستان و وضعیت تامین، توزیع و فروش انواع سوخت نظیر نفت، بنزین و گازوئیل گرفته شد.


وی افزود: همانطور که قبلاً وعده داده بودیم با متخلفان برخورد می‌ شود ، لذا بر اساس مصوبه شورای تامین و ستاد سوخت شهرستان این ۶ جایگاه عرضه سوخت پلمب و متصدیان این مراکز سلب مسئولیت خواهند شد.


رییس ستاد سوخت شهرستان جیرفت اضافه کرد: قانون گریزی، تخلف و کوتاهی در انجام وظایف محوله را به هیچ وجه نمی پذیریم و کسانی که بخواهند از اعتماد مردم و نظام سوء استفاده کنند و اسباب زحمت و چالش برای شهروندان را فراهم آورند، قطعا مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.


بلند نظر تصریح کرد: برخی از این جایگاه‌ ها در روستاها قرار دارند و با هدف تامین سوخت نفت گاز تراکتور، این سوخت را هم ارائه می‌ کردند.


فرماندار شهرستان جیرفت، یادآور شد: پیش تر و در تاریخ هشتم فروردین امسال نیز مشخصات ۶۷۶ کارت سوخت محدوده شهرستان که سه بار تراکنش سوخت‌ گیری در روز داشته‌ اند، برای توقیف به تعزیرات حکومتی معرفی شده بود.


بلندنظر بیان کرد: در جایگاه های سوخت جیرفت نیز دوربین‌ های پلاک خوان نصب شده و مجموع این فعالیت‌ ها نشان می‌ دهد؛ امسال بیشتر از همیشه عزم مسئولان در جیرفت بر کنترل بیشتر قاچاق سوخت در هر نوع آن جزم شده است.


وی خاطرنشان کرد: در جیرفت و دیگر شهرستان‌ های جنوب استان کرمان به دلیل همجواری با استان‌ های مرزی و اختلاف قیمت بنزین و گازوئیل با خارج از کشور شاهد قاچاق سوخت هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha