وجود انبارهای سوخت در جنوب کرمان یک ضرورت است

فرماندار جیرفت در جلسه ستاد سوخت استان کرمان، گفت: در جنوب استان و شهرستان جیرفت بعضا شاهد صف های طولانی در جایگاه های سوخت هستیم و جهت حل این مشکل، خواستار ایجاد انبارهای سوخت هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد بلندنظر در جلسه ستاد سوخت استان کرمان، با اشاره به موضوع کشاورزی و حمل و نقل محصولات کشاورزی در حوزه جنوب کرمان، گفت: خواستار تامین و توزیع سوخت در جنوب استان بصورت مدوام و برنامه ریزی شده و همچنین احداث انبارهای نگهدای سوخت هستیم.


وی افزود: طی هفته های اخیر موضوع تامین و توزیع سوخت در جنوب بخصوص جیرفت دچار چالش های اساسی شده است، که هم اکنون با برنامه ریزی و تلاش های شبانه روزی این مهم تا حدی بهبود یافته است، اما نیازمند تدبیر بهتر و همراهی بیشتر ستاد سوخت استان هستیم.


فرماندار جیرفت در خصوص نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت گفت: وجود تنها دو شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی و عدم نیروی انسانی کافی در این مجموعه ها سبب این شده است، که بر مجاری عرضه سوخت نظارت کافی صورت نگیرد.


بلندنظر عدم نظارت کافی بر مجاری عرضه سوخت را با وجود کارت های آزاد در جایگاه ها را از عمده عوامل تشکیل صفوف طولانی عنوان کرد.


وی ایجاد یک مرکز تعمیر و اصلاح تجهیزات و لوزام فنی جایگاه های عرضه سوخت در جنوب را مهم عنوان و اظهار کرد: اگر در این راستار تصمیم عملی اتخاذ شود، قطعا سرعت توزیع و فروش توسط مجاری عرضه افزایش می یابد.


فرماندار جیرفت افزایش حداقل صد لیتر بیش از سهمیه تخصیص یافته فعلی در کارت های سوخت شخصی را نیز راه دیگر کاهش صفوف طولانی ذکر و بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب مردم در حوزه کشاورزی فعالیت دارند و اجبارا باید مسافت زیادی بپیمایند، لذا افزایش سهمه گره گشا است.


بلندنظر؛ نصب دوربین های پلاک خوان و اجرای سامانه سیپاد را نیز مهم ذکر کرد و خواستار همکاری مسئولین در اجرای این پیشنهادات شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha