خانواده های فاقد شبکه گاز جنوب کرمان در سامانه سدف ثبت نام کنند

معاون عمرانی استاندار کرمان در جلسه ستاد سوخت استان، گفت: خانواده های فاقد شبکه گاز ساکن مناطق جنوب استان کرمان، نسبت به ثبت درخواست گازکشی در سامانه سدف اقدام‌ نمایند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جلسه ستاد سوخت استان کرمان، با محوریت شهرستان های جنوبی با حضور اعضا، فرماندار کهنوج و به ریاست دکتر آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان صبح امروز برگزار گردید.

معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه ضمن استماع گزارش فرماندار کهنوج از مشکلات مردم آن منطقه برای اخذ سیلندگاز مایع، خاطر نشان کرد: دستگاه های متولی لازم است؛ با اطلاع رسانی به موقع و فراگیر به خانوارها برای ثبت درخواست گازکشی منازل همکاری لازم را معمول نمایند.

آیت اللهی موسوی مهلت ۲ ماهه برای شرکت گاز استان جهت تائید گاز کشی منازل مردم آن منطقه را اعلام نمود و افزود: ارائه سیلند گاز مایع نیز در راستای اجرای طرح توزیع الکترونیکی در بسته کارت بانکی و با قیمت مصوب صورت پذیرد.

وی در ادامه، تأکید کرد: خانواده های فاقد شبکه گاز ساکن مناطق جنوب استان کرمان، نسبت به ثبت درخواست گازکشی در سامانه سدف اقدام‌ نمایند.

معاون عمرانی استاندار کرمان در پایان جلسه اظهار داشت: در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و مدجویان نهاد های حمایتی و با توجه به اینکه در مصوبات سفر ریاست محترم جمهور پیش بینی های لازم انجام شده است و افراد واجد شرایط به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات برای گاز کشی منازل خود معرفی خواهند شد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha