رفع خاموشی ها و ایجاد پایداری در شبکه های برق جنوب استان کرمان

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان، اعلام کرد: در پی شرایط جوی عصر دیروز که منجر به قطعی برق چند شهر جنوب کرمان شد، هم اکنون تمامی پست های انتقال و فوق توزیع برق دار میباشند و پایداری شبکه نیز برقرار است و بزودی اندک خاموشی ها در شبکه توزیع نیز بر طرف می شود. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس حمیدرضا حبیبی اعلام کرد: بدلیل شرایط جوی نامناسب و طوفان شدیدی که عصر روز دوشنبه ۱۶ مرداد در برخی مناطق جنوب استان بوقوع پیوست منجر به حادثه در خطوط ارتباطی انتقال و فوق توزیع پست های کهنوج، هلیل، سرتک و جازموریان شد و تعداد ۹ دکل دچار آسیب و حادثه شدند و همین امر موجب خاموشی در این مناطق گردید.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله جلسه هماهنگی و بررسی ابعاد حادثه توسط تیم بحران برق منطقه ای در محل مرکز دیسپاچینگ جنوب شرق برگزار و پس از اتخاذ تدابیر لازم گروه ها و تیم های عملیاتی حاضر در منطقه کار اصلاح و رفع آسیب های خطوط را آغاز و در همان ساعات اولیه ۷۰ مگاوات خاموشی برطرف شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان، افزود: باقیمانده خاموشی نیز بتدریج و با برقدار شدن پست ها تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

رفع خاموشی ها و ایجاد پایداری در شبکه های برق جنوب استان کرمان

حبیبی، اظهار داشت: با افتخار اعلام می کنم که در نتیجه فعالیت ها و تلاش های جهادی و بی وقفه تیمهای عملیاتی و تعمیراتی و کادر کمیته بحران برق منطقه ای کرمان در شرایط نامناسب جوی و گرمای منطفه هم اکنون تمامی پست های انتقال و فوق توزیع برق دار می باشند و پایداری شبکه نیز برقرار است و بزودی اندک خاموشی ها در شبکه توزیع نیز بر طرف می شود.

وی؛ همچنین از همکاری ها و پیگیر های شخص مهندس محرابیان وزیر نیرو، معاون وزیر در امور برق و انرژی، مهندس کردی مدیر عامل شرکت توانیر و معاونین ایشان، دکتر فداکار استاندار کرمان، فرمانداران منطقه، مدیریت بحران استانداری و نیروهای زحمت کش انتظامی و سایر ارگان ها که در جریان این حادثه کمک نمودند و همچنین گروه های عملیاتی تقدیر و تشکر نمود.

برق منطقه ای استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha