تامین قیر رایگان جهت تعمیر معابر فرسوده شهرهای جنوبی استان کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان از شناسایی و احصای معابر خاکی بافت‌ های فرسوده شهرهای جنوبی و تامین قیر رایگان برای آسفالت طی برنامه سه ساله و با همکاری شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مصطفی آیت‌ اللهی در جلسه ستاد بازآفرینی شهرهای جنوب استان کرمان؛ با بیان گزارشی از وضعیت سکونتگاه‌ های جنوب استان کرمان،گفت: ۱۴ درصد از کل مساحت شهرهای جنوبی در بافت ناکارآمد قرار گرفته است؛ که ۲۱ درصد جمعیت جنوب را در خود جای داده است.

وی با اشاره به سکونتگاه‌ های غیر رسمی شهرهای جنوبی از شناسایی و احصای معابر خاکی بافت‌ های فرسوده و تامین قیر رایگان برای آسفالت طی برنامه سه ساله و با همکاری شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

معاون عمرانی استاندار کرمان،در ادامه اعتبارات لازم برای اتمام عملیات ساخت و آغاز بهره‌ برادری از پروژه‌ های ورزشی، فرهنگی در شهرهای جنوبی را از طریق اعتبارات ملی خواستار شد.

موسوی با تاکید بر هماهنگی دستگاه‌ های خدمت‌ رسان با ستاد بازآفرینی شهرهای جنوبی جهت تکمیل پروژه‌ های عام‌ المنفعه افزود: در سه دوره تا پایان سال گذشته ۳ هزار و ۵۸۷ تن قیر رایگان اختصاص و ۶۲۳ هزار متر مربع از معابر بافت‌های فرسوده شهرهای جنوبی توسط شهرداری‌ ها آسفالت گردیده است.

شایان ذکر است؛ در این جلسه طرح‌ های ارائه شده محلات بافت فرسوده شهرهای منوجان فاریاب عنبرآباد پس از بررسی و نظر اعضا تصویب شدند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha