برگزاری دوره های آموزشی فرش دستباف در جنوب کرمان

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از برگزاری دوره های آموزشی فرش دستباف در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن مشایخی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته فرش دستباف جنوب کرمان، اظهارداشت: در این جلسه که با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، برگزار شد؛ در رابطه با چگونگی برگزاری دوره های آموزشی فرش دستباف در این منطقه تصمیم گیری شد.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیته تصمیم به برگزاری دوره های آموزشی فرش دستباف در جنوب کرمان در دو سطح دوره مقدماتی ویژه علاقه مندان به فرش دستباف و دوره ارتقای مهارت قالیبافی ویژه بافندگان فرش دستباف گرفتند.

برگزاری دوره های آموزشی فرش دستباف در جنوب کرمان

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، تصریح کرد: این دوره ها در ۳ منطقه، شامل بخش مرکزی و بخش اسفندقه شهرستان جیرفت و شهرستان کهنوج برگزار خواهد شد.

مشایخی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این دوره های آموزشی می توانند از تاریخ دوشنبه ۴ اردییهشت ماه سال جاری با مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهنوج، ثبت نام نمایند.

اداره کل صمت جنوب کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha