نوجوان کهنوجی از چنگال آدم‌ ربایان نجات یافت

فرمانده انتظامی استان کرمان از آزادی یک نوجوان ۱۴ ساله که بهمن ماه سال گذشته در شهرستان کهنوج توسط آدم ربایان ربوده شده و به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر، گفت: در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ربایش جوانی ۱۴ ساله در شهرستان کهنوج به پلیس گزارش شد.

وی افزود: گروگانگیران در قبال آزادی این جوان مقادیری پول را درخواست کرده و این جوان را به یکی از کشورهای همسایه منتقل کردند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمان، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کهنوج با انجام فعالیت های اطلاعاتی محل اختفای عده ای از آدم ربایان را در استان همجوار شناسایی کردند.

سردار ناظری بیان کرد: ماموران با دریافت نیابت قضایی به آن استان اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: این جوان ۱۴ ساله گرو گرفته شده پس از انتقال به شهرستان کهنوج تحویل خانواده اش شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج نیز از رهایی یک نوجوان از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان این کودک را به یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده بودند .

امید رضایی گفت: زمستان سال گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی در کهنوج، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی، در همان روزهای ابتدایی هویت آدم ربایان مشخص شد و دستورات قضایی لازم جهت نجات جان این نوجوان صادر شد.

دادستان کهنوج اظهار کرد: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد؛ این آدم ربایان اقدام به انتقال نوجوان مذکور به یکی از کشورهای همسایه کرده اند.

رضایی با اشاره به اینکه اختلافات مالی، انگیزه اصلی آدم ربایان بوده است، تصریح کرد: نهایتا پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت سران طوایف شرق کشور، صبح امروز این نوجوان به داخل کشور منتقل شد.

وی یادآور شد: این نوجوان در محل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج، تحویل خانواد اش شد.

پلیس و دادگستری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha