وعده ۴ میلیاردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکنون محقق نشده است/ افزایش ۲۰ هزار مترمربعی سرانه ورزشی در مدارس استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: متأسفانه مدیرکل سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که قول اعتبار ۴ میلیاردی برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در استان  را داده بودند تا به امروز محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، علی اسماعیلی ظهر روز یکشنبه(۹اردیبهشت ماه) در آئین افتتاحیه متمرکز ۱۰ زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی یک اتفاق پربرکت در کشور و استان زنجان بود که بیش از ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان آورده برای استان داشته است و خیران نیز در این مسیر کمک ارزشمندی ارائه دادند.

وی با اشاره به هزینه کرد این مبلغ در طرح شهید سلیمانی، افزود: تنها استانی هستیم که ۱۰ سالن ورزشی که در حال احداث است و تمامی اسکلت فلزی و فریم های لازم احداث سوله نیز خریداری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: متأسفانه مدیرکل سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که قول اعتبار ۴ میلیاردی برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی را داده بودند تا به امروز محقق نشده است.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه سعی خواهیم کرد تا مهرماه سال جاری تعدادی از سالن های ورزشی را به مرحله بهره‌برداری برسانیم، اظهار کرد: رویکرد مهم ما این است که این سالن های ورزشی در داخل مدارس بخصوص مدارس ابتدایی دخترانه احداث شود.

وی با اشاره به وجود ۲۲ زمین چمن ورزشی در استان گفت: ۱۵ زمین چمن مصنوعی و ۶ زمین بازی شنی افتتاح خواهد شد که با تکمیل و بهره‌برداری از زمین‌های چمن و زمین‌های شنی، ۲۰ هزار متر مربع به مساحت اماکن ورزشی استان اضافه می‎‌شود.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha