نرخنامه املاک باید در معرض دید مشتریان باشد

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه نرخنامه املاک باید در معرض دید مشتریان باشد، گفت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ ها، اجرای گشت‌ های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در املاک ضروری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، امیر حسن‌ زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان در خصوص بحث مشکل مسکن و قیمت‌ های نامتعارف املاک، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت املاک، باید دقت بیشتری توسط اعضای کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد و لازم است نظارت‌ ها در بحث مسکن استانی و قیمت‌ ها به طور مداوم صورت گیرد، دستگاه نظارتی و صنف بنگاه‌ های فروش املاک باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که بعضا در بنگاه‌ های املاک افراد غیرمتخصص حضور دارند و بعضی از املاک بدون مجوز هستند، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ ها و دیگر تخلفات توسط افراد فرصت‌ طلب، اجرای گشت‌ های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در املاک علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب جلوگیری از قانون‌ گریزی و تخلف عده‌ ای سودجو خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه نرخنامه املاک باید در معرض دید مشتریان باشد، تصریح کرد: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ ها، اجرای گشت‌ های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در املاک ضروری است.

حسن‌ زاده بیان کرد: باید شرایطی گذاشته شود؛ که ‌مشاورین متخصص با اطلاعات کافی و طبق قانون و آیین نامه مشخص در زمینه املاک فعالیت داشته و مجوز قابل رویت باشد، نرخ‌ نامه‌ ها نیز به صورت شفاف در مقابل مشتریان باید قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان در مورد توزیع مرغ داخل استان گفت: قطعه‌بندی مرغ داخل استان ممنوع است، مرغ خارج از استان نیز با نظارت جهاد کشاورزی قیمت‌ گذاری شود و فاکتورها هم مشخص باشند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha