کد خبر: 198602
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۴
دستگیری دندانپزشک قلابی در سیرجان

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان از شناسایی یک دندانپزشک قلابی و پلمب یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید علی رضوی نسب، با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازرسی های مکرر کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی با همکاری نماینده قضایی و تعزیرات حکومتی در شهرستان سیرجان، یک مرکز ارائه خدمات دندانپزشکی که بدون مجوز فعالیت می کرد شناسایی و یک دندانپزشک قلابی نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

وی در ادامه افزود: کارشناسان دانشکده با نهایت دقت و تلاش نسبت به ارزیابی و فعالیت مراکز درمانی در شهرستان مبادرت دارند و با متخلفان برخورد می کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان تاکید کرد: این دانشگاه به عنوان متولی سلامت در شهرستان در همه زمینه ها نظارت دارد و اجازه نمی دهد، که افراد سودجو و متخلف در امور پزشکی و درمانی دخالت کنند.

دکتر رضوی توصیه کرد: همشهریان در انتخاب پزشک دقت لازم را داشته باشند و به مراکز مورد تایید دانشکده علوم پزشکی مراجعه نمایند و در صورت مشاهده واحدهای غیرمجاز و متخلف مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا از طریق شماره ۰۳۴۴۱۵۲۴۴۵۱ داخلی ۳۱۲ اداره نظارت بر درمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha