کشف ۱۷۴ کیلوگرم گوشت فاسد از دو تالار پذیرایی در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در بازدید از سردخانه‌ های ۲ تالار پذیرایی و یک واحد رستوران جمعاً ۱۷۴ کیلوگرم گوشت فاسد کشف و ضبط و پس از طی مراحل قانونی توسط شبکه دامپزشکی معدوم گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی قدیمی، گفت: به منظور نظارت دقیق بر نحوه فعالیت تالارهای پذیرایی و رستوران‌ ها، گشت امنیت غذایی و بهداشتی کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان ضمن بازدید از تالارهای پذیرایی و رستوران‌ های سطح شهر، ۳ واحد صنفی جریمه شدند و به تعدادی از واحدهای صنفی تذکر داده شد.

وی افزود: در این بازدید از سردخانه‌ های ۲ تالار پذیرایی و یک واحد رستوران جمعاً ۱۷۴ کیلوگرم گوشت فاسد و تاریخ گذشته شامل ۷۲ کیلو فیله مرغ، ۳۸ کیلوگرم گوشت شیشلیک شده و مقدار بیش از ۵۶ کیلوگرم کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ گذشته و ۸ کیلوگرم گوشت مرغ گرم فاسد کشف و ضبط و پس از طی مراحل قانونی توسط شبکه دامپزشکی معدوم گردید.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان، اضافه کرد: همچنین؛ یک باب رستوران بین راهی نیز در جاده تهران به علت عدم رعایت نکات بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی تعهد پلمپ و به یک واحد صنفی نیز به علت کشف حجاب اخطار داده شد.

مجتبی قدیمی، با توجه به راه اندازی کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان اظهار داشت: بازدید و بازرسی‌ های سرزده روزانه از واحدهای صنفی ادامه دارد؛ لذا همواره بر مبنای پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات از اقداماتی که تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌ شود و سلامت مردم را به خطر می‌ اندازد حرکت کرده و در این مسیر خسته نخواهیم شد.

وی تاکید کرد: بازرسی‌ های محسوس و نامحسوس ما بصورت روزانه انجام خواهد شد و چنانچه در مرتبه‌ های بعدی شاهد تخلفات از واحدهای صنفی که قبلا نسبت به آن‌ها اعمال قانون شده است باشیم؛ قطعا از طریق مراجع ذی صلاح نسبت به اعمال قانون و ابطال پروانه کسب آن‌ها طبق ضوابط قانون نظام صنفی اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha